.


Siteul  s-a mutat la adresa:









Multumesc,

Pestera misterioasa si prima zapada la munte in Bucovina

Bucovina  , Molid 2010 (35)Ieri 23 octombrie 2010, am plecat din Radauti in cautarea unei pesteri inca neexplorate in totalitate de catre noi in zona Frasin- Molid. Nu am avut norocul sa o cercetam deoarece in acea zona a pesterii, s-a construit un drum de TAF, si ea a fost acoperita, deoarece exista pericolul sa cada animale . Am gasit totusi intrarea dar trebuie sa ne intoarcem la primavara cu o echipa mai numeroasa sa o putem decolmata, fiind asezata o cioata mare de molid. Pestera este cunoscuta doar de cativa localnici, iar cu 8 ani in urma am intrat vreo 13 metri pe verticala, pe corzi apoi am mai inaintat vreo 50 de metri ajungand la o galerie mare.
Ne-am resemnat cu gandul ca vom intra in ea la primavara si am facut niste fotografii superbe ale zonei ,peisajul fiind demential, cu cateva zile inainte a nins, iar pe versanul opus se putea admira Raraul, Muntii Suhard si o parte din Muntii Rodnei acoperiti de zapada......

Toamna

Bucovina  , Molid 2010 (6)Bucovina  , Molid 2010 (18)

Altitudinea 1200 m peisajul se schimba radical apara zapada...
Bucovina  , Molid 2010 (29)

Ultimile ciuperci
Bucovina  , Molid 2010 (31)
Bucovina  , Molid 2010 (32)

Metamorfoza....
Bucovina  , Molid 2010 (41)


Muntii Suhard
Bucovina  , Molid 2010 (40)
Raraul
Bucovina  , Molid 2010 (38)
Muntii Rodnei
Bucovina  , Molid 2010 (37)

Bucovina  , Molid 2010 (35)

Antenele de pe Rarau
Bucovina  , Molid 2010 (34)


Bucovina  , Molid 2010 (47)